Avatar billede frederikellegaard Nybegynder
18. marts 2015 - 17:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min computer starter ikke op

Hej alle sammen håber virkelig at i kan hjælpe mig. jeg har et problem med at når der står starter computer og det der windows flag flyver rund står det bare og lyser op og har ventet i flere timer og det hjælper ikk.. den står bare stille. har prøvet alt men ikke med held.
60 point til ham der får min computer til at starte :)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. marts 2015 - 17:46 #1
Hej og velkommen til.
Formoder det er Windows 7?

Med det samme når du starter computeren, så trykker du gentagne gange på F8 indtil skærmen for fejlsikret kommer frem.

Prøv at vælge "sidst kendte konfiguration hvor systemet virkede" og start op på den.
Avatar billede frederikellegaard Nybegynder
18. marts 2015 - 18:26 #2
Tusind tak! Virker som normalt nu hvis du ville have nogen flere points kan du så ikke fortælle mig hvordan jeg får min normale opløsning frem? Jeg gendannede computeren til fabriks instilinger for et par dage siden men der er en ramme rundt om? Før gendannelsen virkede opløsningen helt normalt, men desværre viser den de rammer nu... Det kunne være fedt hvis du ville hjælpe :)
Avatar billede frederikellegaard Nybegynder
18. marts 2015 - 18:28 #3
Og er helt ny ved ikke rigtigt hvordan man sender de points hvis du kunne sige det kunne det være great :))
Avatar billede 220661 Ekspert
18. marts 2015 - 18:33 #4
Hej Frederik og velbekomme. Jeg lægger et svar du kan lukke med.
Med hensyn til ekstra point for tillægs spørgsmål vil det være bedre hvis du opretter et spørgsmål med dette. I det nye spørgsmål kan du så uddele point for den hjælp der.

Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2015 - 15:56 #5
Tak for point :-)
Hopper af tråden her