Avatar billede Libra88 Nybegynder
24. marts 2015 - 22:37 Der er 10 kommentarer

Hvordan sletter jeg et program?

Hej.

Jeg ved godt hvordan et program fjernes fra Windows..

Men... Jeg vil egentlig gerne af med Google Chrome.. Problemet er bare at når jeg prøver at fjerne det.. Popper der en boks frem og siger at jeg skal lukke alle vinduer ned... Øh.. jeg har intet chrome kørende..

Jeg har prøvet at genstarte og lukke alt ned.. men det gør det samme ..

hvad og hvor skal jeg klikke rundt i for at fikse problemet?

Hilsen mig :)
Avatar billede moddi100 Seniormester
24. marts 2015 - 22:59 #1
Start jobliste:
Ctrl + Shift + Delete

Gå ind under fanen Processer, og luk alle der hedder noget med chrome.exe
25. marts 2015 - 05:57 #2
Rettelse til #1:

b][Ctrl] [Shift] [Esc] [/b]

---

Generelt: Hvilket Styresystem ?
25. marts 2015 - 06:01 #3
Psssst:
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Libra88 Point ude: 410 ?

Er du stadig i gang her ?
Avatar billede andersen112 Juniormester
25. marts 2015 - 08:12 #4
prøv i fejlsikret tilstand, det plejer at virke!
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2015 - 15:40 #5
Prøv evt at fjerne den med Revo Uninstaller free som der også renser i registeret:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.

Kør evt også en tur med CCleaner:
Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Avatar billede moddi100 Seniormester
25. marts 2015 - 17:23 #6
karise_larry: takker for rettelsen :)
Avatar billede Libra88 Nybegynder
26. marts 2015 - 10:38 #7
TAK!!! Det hjalp :D
Avatar billede Libra88 Nybegynder
26. marts 2015 - 10:39 #8
Tak :D
Avatar billede Libra88 Nybegynder
26. marts 2015 - 10:40 #9
Ok.. jeg har aldrg været god til a lukke emnerne.

hvordan slutter jeg af ?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. marts 2015 - 15:48 #10
Hvis det var Revo Uninstaller free og CCleaner der løste dit problem kan du acceptere det svar jeg har lagt her.
Hvis ikke det var løsningen, ser du blot bort fra mit svar.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo