Avatar billede BIRGER Seniormester
04. april 2015 - 13:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskrift i excel

hej

Jeg har en liste som ser ca. sådan ud

Overskrift
AAA
      Data

BBB
      Data

CCC    Data

osv.

Jeg laver så sideskift for hver AAA  BBB  CCC, og det virker fint, men når der er mere en side, ville jeg gerne have at der f.eks stod AAA på de efterfølgende sider, hvis AAA fordelte si på 5 sider og fremdeles.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede jfj Nybegynder
04. april 2015 - 20:33 #1
På fanen sidelayout, afsnit Sideopsætning, dialogboks starter. På den sidste fane som hedder Ark kan du vælge celler der skal skrives på samtlige sider.
Avatar billede BIRGER Seniormester
09. april 2015 - 18:44 #2
Hej var ikke lige helt det jeg mente, men jeg tror så heller ikke problemet kan løses.

Sender du et svar
Avatar billede jfj Nybegynder
09. april 2015 - 19:31 #3
det er så her