Avatar billede reiffenstein Nybegynder
04. april 2015 - 15:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

printerdriver

Hej Eksperter.
  God påske.
  Win 7 ultimate 64 bit.

  Har problemer med at installere driver til hp printer.
  Laserjet p2014. Kan downloade driver fra hp support. pc
  kan detecte printeren så den vises i denne computer også
  i enhedshåndtering. Jeg starter installation med driver fra hp support. tilslutter printeren når den beder om det.  den skriver så at printeren er tilsluttet og at den venter på driverinstallation
og så sker der ellers ikke mere selvom jeg venter halve dage.

har også prøvet på min bærbare win 7 32 bit med nøjagtig samme resultat. Der er i forvejen en anden hp printer installeret på
disse maskiner, kan det være problemet. tænkte på om det kan være noget med porten. har efter bedste evne kontrolleret usb
og det ser ok ud både usb 2 og 3 virker ok.
Håber nogen kan hjælpe.
Hilsen reiffenstein
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2015 - 18:30 #1
Prøv midlertidigt at deaktivere firewall på computeren.
Avatar billede reiffenstein Nybegynder
04. april 2015 - 20:49 #2
hej.
Jeg har deaktiveret firewall men glemte desværre at skrive det.
Fandt tilfældigvis en vejledning på you tube vedr plug and play install. fulgte denne og så lykkedes det.

            Hilsen Reiffenstein.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2015 - 21:14 #3
Super godt:-)

Har du mulighed for at lige henvise til den side, så andre med samme system og en HP Laserjet p2014 kan få glæde af den?
Avatar billede reiffenstein Nybegynder
04. april 2015 - 22:30 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2015 - 22:54 #5
Tak for det :-)
Hopper af tråden her nu.