Avatar billede Simon_k Praktikant
04. april 2015 - 18:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Yousee musik fra iPhone til Yamaha RX-A2010 forstærker

Hej Alle.

Som det fremgår af emnefeltet leder jeg efter en løsning som er nem at anvende efter opsætning.

Jeg har pt. Yousee musik på min mobil og vil gerne dele dette til min forstærker således jeg kan styre og skifte sange fra min mobil. Jeg styrer min forstærker vha. Yamaha app'en hvilket fungere fremragende. Mit eneste problem er så at musikken fra Yousee ikke fysisk ligger på min tlf og det er her forstærkeren kigger efter musik.

Håber det er en som kan hjælpe!
Avatar billede Blueeyez Mester
04. april 2015 - 18:20 #1
Jeg er ikke sikker, men hvad med Bluetooth? Ellers Wifi.. men her er ihvertfald noget Bluetooth: https://www.av-cables.dk/traadloes-lyd/
Avatar billede Simon_k Praktikant
06. april 2015 - 20:32 #2
Tak for svaret!

Jeg har fundet en tråd, hvor det bliver anbefalet at købe apple tv og streame musikken gennem denne og til forstærkeren.

Det tror jeg bliver løsningen, da Yousee fungerer sammen med apple tv.

Tak for hjælpen.

Mvh Simon
Avatar billede Blueeyez Mester
06. april 2015 - 21:34 #3
Blot et input..

Raspberry pi med Openelec.. :-)
Jeg ved godt ATV vidst er lidt mere nemt og sådan, men Openele på Raspberry pi er frihed og den kan en masse :-)

Afmelder overvågning af tråden, da du har lukket det ;-)