Avatar billede malt2262 Nybegynder
09. april 2015 - 15:58 Der er 1 kommentar

Skærm går i sort 2 sec og PC giver hyle lyd

Når jeg enten spiller eller surfer på internettet sker det af og til (ikke ofte), at min skærm går i sort bare lige 2 sekunder og min PC hyler. Jeg ville bare lige høre hvad dette kunne skyldes. Det kører gennem HDMI kabel, har stationær PC, samt samsung skærm.

På forhånd tak
Malthe,
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2015 - 19:05 #1
Dit grafik kort er måske på vej til at brænde af, fordi du ikke følger op på dine spørgsmål.
Du har nemlig i en tidligere tråd fået en guide til hvordan du renser din pc.
Den her har du heller ikke fuldt op på:
http://www.eksperten.dk/spm/1001751#reply_8172105