Avatar billede 300m Mester
09. april 2015 - 21:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Screen Recorder

Hej Eksperter
Jeg vil meget gerne "screen recorde" en vigtig sportsbegivenhed af ca. 20. min. varighed som bliver live streamet. Nogen der kan anbefale et program?
Avatar billede eurositi Ekspert
10. april 2015 - 09:48 #1
Det er muligt at gøre i VLC, men der findes også et par andre gratis programmer, som kan gøre det:

http://www.screencast-o-matic.com/ (meget brugervenligt, men der er vist en grænse på 15 minutter i gratisversionen)

Active presenter: http://atomisystems.com/activepresenter/free-edition/
- Ingen begrænsninger
Avatar billede usepc Praktikant
16. april 2015 - 07:14 #2
Bandicam er en screen recorder, som jeg synes er rigtig anbefalelsesværdig. Ligesom at tv-stationer ofte har deres logoer i et hjørne af skærmen, kommer der - ved anvendelse af gratis-/prøveversioner af screen recordere - ofte logoet fra / navnet på screen recorder-firmaet på en del af det optagede. Dette er ikke tilfældet, når man køber versionerne af screen recordere.
Avatar billede 300m Mester
20. april 2015 - 11:15 #3
Undskyld jeg vender så sent tilbage :/ eurositi jeg valgte active precenter...tak for hjælpen! Lægger du et svar så jeg kan give point? Også tak for dit bud usepc :)
Avatar billede eurositi Ekspert
20. april 2015 - 14:58 #4
Here goes...