Avatar billede Simon_k Praktikant
14. april 2015 - 07:20 Der er 1 løsning

Automatisk opdatering af objekter i Powerpoint

Hej Alle.

Jeg vil gerne have en Powerpointfil til at opdatere objekter automatisk uden at skulle godkende dette hver gang.

Når jeg håber min fil med en del objekter som fungere som "aktive" bliver jeg spurgt om jeg gerne vil opdaterer disse hyperlinks. Det vil jeg ALTID gerne og bruger det i et firma hvor hvor det kun er et irretastionmoment.

Jeg ved godt at det bare er at klikke opdater ved opstart af filen, men det bliver gjort relativt mange gange i løbet af en hverdag af mange folk og derfor rart at undvære!

Håber der er en som kan hjælpe mig!
Avatar billede Simon_k Praktikant
26. september 2015 - 07:07 #1
Det kunne nok ikke lade sig gøre!