Avatar billede pvn Juniormester
16. april 2015 - 20:24 Der er 1 løsning

Præsentation fra iPad på TV skærm

Hej
I forbindelse med min søns konfirmation, vil jeg bruge min iPad til af afvikle en præsentation, der sal vises på en 60" TV skærm.

Jeg forestiller mig at der festen igennem skal vi ses billeder via en billed fremviser - men hvilken skal jeg bruge? Er der en der kan varierer fremvisninge lidt, så det ikke bare er et stort foto der vises.

I forbindelse med talen, forestiller jeg mig, at jeg har talen på iPad'en, men samtidig skal kunne vise nogle billeder og videoklip på skærmen. Jeg tænker på en slags dobbelt skærm, hvor den ene kun kan ses af mig, og den anden dubbleres på TV skærmen. Er der nogen der har kendskab til denne mulighed?

Er der nogen der har erfaring med iPad og Chromecast.

PS: Min iPad er vist en iPad2

På forhånd tak.
Avatar billede pvn Juniormester
17. oktober 2015 - 19:38 #1
Luk