Avatar billede jorgenv Nybegynder
05. maj 2015 - 16:19 Der er 3 kommentarer

Aktivere hjælp i word, excel m.v.

Hvorledes aktiveres hjælp ikon øverste højre hjørne i Words, Excel?

Ved tryk på knap kommer der hjælpe vindue frem.
Men jeg kan ikke indtaste spørgsmål i grå hjælpe linje til indtastning af spørgsmål.

Hvorledes aktiveres hjælpe funktionen?
Avatar billede kurtba Ekspert
05. maj 2015 - 23:10 #1
Der findes mange forskellige versioner af Word og Excel, så du bør skrive hvilken version. Jeg har aldrig oplevet problemer med at søge, hvis jeg åbnede via spørgsmålstegnet.
Generelt er F1 tasten der giver adgang til hjælpefunktionen, og det har det været lige så langt tilbage, som jeg kan huske.
Virker det stadig ikke, tyder det på at der skal ske geninstallation/reparation af installationen.
Avatar billede jorgenv Nybegynder
05. maj 2015 - 23:15 #2
Versionen er nok ligegyldig. Jeg har kørt reparation af cd installation. F1 aktiverer general Windows hjælp. Nogle bedre bud?
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
11. maj 2015 - 09:33 #3
Jeg kan ikke genkende problemet. Ved mig kommer Search feltet straks frem når jeg trykker på Help icon (både 2010 og 2013).