Avatar billede Tharadue Praktikant
11. maj 2015 - 10:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Facebook side kan ikke findes

Hej folkens
Vi har en facebook side som bare IKKE kan findes i søgefeltet.
Jeg har ændret sidens navn (et par uger siden nu), i håb om det ville virke, og jeg har også ændret siden fra et ''sted'' til en ''side'' - som den først var blevet oprettet som, ved en fejl.

Der er næsten 200 likes som er kommet via reklamer, men når der søges på CKE Beauty Klub, så kan siden ikke findes. Nogle der har en løsning? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2015 - 10:39 #1
min fb kan sagtens finde CKE Beauty Klub. søgefeltet på jeres maskine er nok i udu, så det husker den første placering.
Avatar billede Tharadue Praktikant
11. maj 2015 - 10:42 #2
Nå jamen det var da underligt - vi har bare oplevet det flere gange. Kan det være fordi vi prøver at finde den på en mobil enhed?

Har netop prøvet på en iPad hvor der ingen resultater kommer frem nemlig :)
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2015 - 10:58 #3
det kan være pga svartid fra nettet, at fb-appen svigter. Jeg har flere gange i browser og fb fået 'findes ikke' pga dårligt signal.
Avatar billede jokkejensen Novice
11. maj 2015 - 14:25 #4
Se den som "sandboxed"..  Den skal nok dukke frem.. Og gør allerede hos mig, dog med uk proxy og alt (hostheaders mm) ellers til engelsk (uk-GB).

Vh
/J
Avatar billede Tharadue Praktikant
11. maj 2015 - 14:31 #5
Okay tak :)