Avatar billede Budwar Mester
25. maj 2015 - 13:25 Der er 8 kommentarer

Windows stifinder holdt op med at fungere.

Når jeg højre klikker på et ikon på skrivebordet, holder Stifinderen op med at fungere, og genstarter. Jeg har prøvet diverse malware programmer , online scannere mm, i både normal og fejlsikret tilstand. Uden resultat !
Jeg kan ikke køre f.eks  sfc /scannow, i hverken normal eller fejlsikret tilstand. Der kommer kun et kort blink af dos boxen på skærmen..
Er der en yderligere mulighed ... ud over format c: ? så vil jeg gerne høre lidt om den ..
Windows 7 home sp1
Avatar billede 220661 Ekspert
25. maj 2015 - 19:17 #1
Er det en Asus pc du har?
Hvis det er prøv at deaktivere Asus Webstorage fra opstarten
Avatar billede Budwar Mester
25. maj 2015 - 19:41 #2
Nej.. desværre . Acer !
Avatar billede 220661 Ekspert
26. maj 2015 - 08:42 #3
Har du mulighed for at systemgendanne til før problemet opstod?
Avatar billede Budwar Mester
29. maj 2015 - 09:42 #4
Ja. men ser tilsyneladende ikke ud til at virke.Yderligere er det ikke muligt at køre sfc /scannow . for at reparere system filer. Nogle ideer ang dette . Kan man evt reparere windows 7 fra sin upgrade cd  ?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2015 - 13:10 #5
Får du en fejl meddelelse når du forsøger sfc /scannow?`
Hart du upgrade cd i når du prøver at køre den?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2015 - 13:11 #6
Prøver du at køre din upgrade cd burde denne her komme frem:
http://malwaretips.com/blogs/wp-content/uploads/2012/07/windows-7-repair-your-computer.jpg
Man kunne jo prøve om den vil reparere.
Avatar billede Budwar Mester
31. august 2015 - 18:16 #7
Sagen er lukket.. Format C .. plus opgradering til windows 10
Avatar billede 220661 Ekspert
31. august 2015 - 22:31 #8
Ok. Du lukker den bare her.