Avatar billede elprebsi Praktikant
31. maj 2015 - 16:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg se gmail/google password på android tablet

Hej eksperter.

Jeg har en gmail konto på en gammel android tablet, som virker fint = jeg kan sende og modtage mails på den.

Men nu vil jeg gerne flytte gmail kontoen til en iPad. Og jeg kan ikke huske adgangskoden til gmail kontoen.

Kan jeg på nogen måde se gmail/Google adgangskoden på min android enhed eller få skiftet adgangskoden uden at kende den?

På forhånd tak for hjælpen
El Prebsi.

PS. Jeg har prøvet diverse hjælpe-hjemmesider på Google.com uden held. Jeg kan åbenbart ikke huske nok info om kontoen til at de vil resette kodeordet.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. maj 2015 - 18:55 #1
Så kan du huske lige så meget som en, der har gaflet en telefon uautoriseret. Hvis ikke du kan nok til at Google vil hjælpe, så kan vi nok heller ikke. Vi har jo slet ingen garanti for, at det er din tlf og mail-konto.
Du har nu lært at skrive adgangskoder ned fremover. Velbekomme.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. maj 2015 - 19:38 #2
hvis du også har kørt på din egen pc, så http://nirsoft.net/utils/chromepass.html
det viser adgangskoder gemt i chrome på windows.
Avatar billede elprebsi Praktikant
31. maj 2015 - 20:22 #3
Hej Claes.

Tak for input. Det ser ud til at eneste mulighed er at få lukket kontoen og oprette den igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. maj 2015 - 20:32 #4
du kan som sådanne ikke lukke en konto - navnet er reserveret og låst. Men du kan oprette en ny, og videresende mails fra tlf til den nye konto.
Avatar billede elprebsi Praktikant
29. august 2015 - 19:44 #5
Lukkes