Avatar billede Deathleecher Juniormester
03. juni 2015 - 11:37 Der er 4 kommentarer

Outlook 2013 replay knap?

Hej jeg sidder med Outlook 2013, og har ingen replay knap over mine mails, som er vist i dette SS http://i.imgur.com/BAw2OmC.png .
Hvordan får du din replay, forward ext til og være over mailen som jeg har market på Screenshot
Avatar billede MADOlsen Forsker
03. juni 2015 - 15:06 #1
Jeg har ikke adgang til Outlook 2013, men bare lige for at udrydde evt. misforståelser (jeg fattede i hvert fald selv hat, indtil jeg så dit screenshot), så mener du vist reply-knap :-)
Avatar billede Deathleecher Juniormester
03. juni 2015 - 15:12 #2
Har da sat en stor ring rundt om de knapper jeg ikke har lige præcis der hvor de e rpå billede :D
Avatar billede MADOlsen Forsker
03. juni 2015 - 15:24 #3
Ja, når man ser billedet, er man ikke i tvivl om, hvad du mener.

Men du nævner en "Replay"-knap 3 gange i overskriften og i teksten, hvilket umiddelbart fik mig til at tro, at du havde problemer med Mediaplayer og ikke Outlook :-)
Avatar billede Deathleecher Juniormester
03. juni 2015 - 15:33 #4
mente reply knap :P Mig der skrev forkert ;D