Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2015 - 09:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fejl på gmail på ipad og iphone

Hej
Jeg har 3 gmailadresser. Jeg har haft alle 3 i flere år. Nu har jeg problemer med den ene af adresserne ( den jeg sender fra) når jeg åbner den på min ipad eller min iphone. den er blevet markeret grå og jeg kan ikke åbne den eller se de mails der er kommet til mig. det er den konto der er den primære. jeg kan heller ikke slette eller arkivere de markerede mail. Hvis jeg prøver at opdatere mine indstillinger eller kode til mailen kan det virke nogle gange men ikke altid og kun på min iphone. hvis jeg igen noget tid efter prøver at åbne mailen kan det være at den virker fint men når den så henter mail igen gåpr den atter i gråt og lukker for min adgang. det er nogvet møg. Der er så vidt jeg ved opstået ud af den blå luft uden at jeg har ændret på indstillingerne. Jeg har prøvet at fjerne mailen og genindstallere den uden at det har hjulpet.
Der er ikke fejl på de 2 andre mailkonti. det skal dog bemærkes at jef for et par år siden havde samme problem med dn ene af de andre konti. Det forsvandt efter mange måneder og mange forsøg ved at jeg ændrede på nogle indstillinger (husker ikke hvilke) inde i selve gmailkontoen.
Det er øjensynligt ikke et problem der er særlig kendt da ingen jeg kender har hørt om fænomenet. det er meget irriterende.

venligst amfro40
Avatar billede chicoboy Novice
18. januar 2016 - 00:06 #1
har samme problem - fandt du en løsning?
Avatar billede amfro Nybegynder
18. januar 2016 - 13:10 #2
Nej jeg har aldrig fundet nogen løsning. Må bruge gmails eget mailprogram.
Avatar billede chicoboy Novice
20. januar 2016 - 21:38 #3
Har løst det - log på gmail på pc -  ændr displaysettings under indstillinger til Engelsk - det har løst problemet.