Avatar billede elin55 Juniormester
07. juni 2015 - 14:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gem fra hukommelseskort.

Jeg har en Samsung tablet SM-T800.

Jeg kan få den til at vise billeder fra mit kameras hukommelseskort via en "dims" OTG Mobile Phone Connection, men jeg savner en gem som mulighed, så billederne kan blive lagret på tabletten.

Kan I hjælpe med en metode eller måske en app, der kan dette.

Mange venlige hilsner

Elin.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. juni 2015 - 19:24 #1
google er lige kommet med en foto-app, der giver ubegrænset plads i skyen - den kan så nok også vise billederne igen.
http://www.mobilsiden.dk/nyheder/google-foto-gemmer-og-organiserer-dine-fotos-for-evigt
Avatar billede elin55 Juniormester
11. juni 2015 - 10:06 #2
Betyder det, at jeg ikke kan overføre billederne direkte til min tablet, så de ligger der?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juni 2015 - 10:16 #3
så skal du nok aktivt gemme de enkelte, eller hvis kamera har en synkroniserings-mulighed via fx dropbox hvis du vil have mulighed for at se alle.
Avatar billede elin55 Juniormester
11. juni 2015 - 10:37 #4
Ved du, hvordan man gemmer dem enkeltvis?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juni 2015 - 10:46 #5
På win-phone er det via menu.
På iOS er det hold finger på billede og menu vises.
På android er jeg ikke. Men det ligner nok iOS.
Avatar billede elin55 Juniormester
11. juni 2015 - 10:54 #6
Tak for svar. Nu mangler jeg bare hjælp til at give dig point:-).
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juni 2015 - 11:03 #7
bare luk selv. Dvs klik i 'svar' og skriv en tekst. Så kan du bagefter acceptere den, og du sparer dine point til en anden gang.
Avatar billede elin55 Juniormester
11. juni 2015 - 11:14 #8
Synes, du skal have point. Du kan jo ikke gøre for det ikke kan lade sig gøre, som jeg gerne vil have:-).
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juni 2015 - 11:22 #9
ok