Avatar billede knagen7100 Novice
09. juni 2015 - 08:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Se kalender invitationer i Windows Live Mail

En bekendt har en computer hvor han køre Windows Live Mail 2011. Han får indimellem kalender invitationer fra en bestemt person, men han kan ikke se hvad der står i invitationen. Man kan se der vedhæftet en .txt. Når man kigger i den kan man bl.a. se at det er formateret som VCARD og kommer fra Outlook og en Exchange server.
Når jeg sender ham en invitation fra min Outlook som også køre via en Exchange Server kan han godt se kalender invitationen med tidspunkt og dato i mail'en.
Hvorfor kan han ikke se invitationen fra nogle afsendere men godt fra andre. Skal der ændres i nogle indstiller eller måske opdateres til Windows Live Mail 2012?
Avatar billede knagen7100 Novice
24. juni 2015 - 11:04 #1
Svar
Avatar billede knagen7100 Novice
24. juni 2015 - 11:04 #2
Svar 2