Avatar billede kres0345 Nybegynder
16. juni 2015 - 17:55 Der er 4 kommentarer

Windows xp gider ikke tænde

min windows xp pc kan ikke starte. Når jeg trykker på start knappen siger den beep (hvert tredje sekund) indtil jeg trykker igen, og skærmen forbliver slukket (tænd knappen på skærmen er orange)
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2015 - 19:04 #1
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2015 - 19:11 #2
Beskrev beep lidt mere nøjagtig. Måske er denne liste lidt bedre. Hvilke commputer - Mærke  - model.
http://www.computerhope.com/beep.htm

XP bliver ikke længere supportret af microsoft.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juni 2015 - 19:35 #3
"XP bliver ikke længere supportret af Microsoft"

Nej ikke i fuld Scala, men opdateringer kan man da stadig få hvis man tør at hente dem:
http://betanews.com/2014/05/26/how-to-continue-getting-free-security-updates-for-windows-xp-until-2019/

Ved min nabo stadig kører Xp og bruger dette kneb. Han har kørt med det siden de lukkede for opdateringer til XP for godt 1 år siden. Han har ikke haft problemer ved at hente og bruge opdateringerne.
Skal siges her at det er XP Pro han kører med.
Hvordan de virker på Home versionen ved jeg ikke noget om.

Er det en bærbar eller stationær pc der tales om?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2015 - 19:49 #4
der er kage i strømforsyningen.