Avatar billede olse85 Praktikant
17. juni 2015 - 13:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Find "nye" personer på en liste

Hej,

Jeg har et spørgsmål som jeg kæmper lidt med.

Jeg har en liste med ca. 450 cpr-nr. fra maj måned, og en fra april måned med ca. 425 numre. Jeg vil nu gerne have excel til at finde dem der er "nye" - jeg har selv skrevet en makro der virker begge veje,en der finder ens cpr og en der finder nye - men det er ikke mig der skal bruge funktionen, og de personer der skal fucker det altid op, så de efterlyser en funktion i excel der kan klare det.

jeg kan bare ikke finde en! er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede rosco Novice
17. juni 2015 - 17:43 #1
2 knapper der aktiverer dine makroer, med tydelig beskrivelse.
Avatar billede olse85 Praktikant
18. juni 2015 - 07:22 #2
Der var knapper :) men folk forstod ikke formatringen af cpr-nr, deres input kommer altid med en "-" formateret som tekst.

Problem løst: en makro mere der ensarter alt input før den kører, så skal jeg bare lige have en makro der smider det tilbage som tekst med "-", ellers bliver et nok et problem...