Avatar billede TheresaD Juniormester
09. juli 2015 - 15:18 Der er 6 kommentarer

Problemer med at gemme execl ark

Jeg har et Excel ark som er gemt som Afd. xx - Tjekliste.xltm

Problemet opstår når jeg åbner det pågældende dokument og vil gemme det igen, så forslår den at det skal hedde afd.xltm og ikke Afd. xx - Tjekliste.xltm

Har aldrig oplevet det før, så håber der er nogen som har et bud på hvad fejlen er.

Mvh
Theresa
09. juli 2015 - 15:40 #1
Hvorfor er den gemt som skabelon? - er det en fejl eller er det fordi den anvendes som skabelon, og du er ved at foretage ændringer i skabelonen?
Avatar billede TheresaD Juniormester
09. juli 2015 - 15:45 #2
Den er gemt som skabelon da det er en standart ark alle skal bruge.
Avatar billede kgkg Nybegynder
09. juli 2015 - 16:47 #3
Et punktum i et filnavn har en special betydning. Og specielt Excel kan ikke lide at man bruger et punktum i filnavnet, medmindre det beskriver dokumnet typen.

Drop punktummet, så virker det sikkert.
Avatar billede kgkg Nybegynder
09. juli 2015 - 16:48 #4
#3.  dokumnet = dokument
Avatar billede TheresaD Juniormester
17. februar 2016 - 10:33 #5
Sorry kgkg

Jeg fik aldrig givet dig point, kan du sende et svar?
Avatar billede kgkg Nybegynder
17. februar 2016 - 20:03 #6
hermed et svar