Avatar billede Jettegylle Nybegynder
13. juli 2015 - 15:50 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

farve

hvordan skifter jeg farve på diverse faner?
13. juli 2015 - 15:54 #1
Hvor??? - hvilke faner taler du om?
Avatar billede Jettegylle Nybegynder
13. juli 2015 - 16:13 #2
erikjuul
alle faner
Avatar billede Slater Ekspert
13. juli 2015 - 16:52 #3
Det besvarer ikke hvilke faner. Du har lagt det i fri debat, så man kan ikke regne ud hvad du mener.

Snakker du om flagene i baghaven? Om din internetbrowser - i så fald hvilken? Noget andet software? Og hvad mener du med at skifte farven?

Vi er ikke synske.
Avatar billede Jettegylle Nybegynder
13. juli 2015 - 17:09 #4
jeg elsker humor....jeg mener Google internetbrowser, og så at skifte farve på fanen
vh/en ubehjælpsom amatør
Avatar billede Slater Ekspert
13. juli 2015 - 19:34 #5
Det er desværre ikke en feature der findes i Chrome, og så vidt jeg ved kan den ikke tilføjes via extensions, da Chromes extension API ikke tillader at man styrer fanebladene.

Du kan få den funktionalitet ved at skifte til Firefox i stedet, men som sagt, så vidt jeg ved kan det ikke lade sig gøre i Chrome.
Avatar billede Jettegylle Nybegynder
14. juli 2015 - 07:40 #6
tak allesammen
Avatar billede Jettegylle Nybegynder
12. august 2015 - 06:46 #7
tak for alle de tålmodige svar, det er nu gået op for mig, at jeg forvekslede faner med baggrundsfarver.
så problemet er løst.
hvordan giver jeg points videre?
Avatar billede Slater Ekspert
12. august 2015 - 08:31 #8
Oh, du ville bare skifte browserens tema eller hvad? Det gik ikke op for mig, beklager meget.

Tag du bare pointene tilbage selv.