Avatar billede Zogro Nybegynder
14. juli 2015 - 09:59 Der er 8 kommentarer

Vil ikke overfører til mine USB Keys....!!

Hej

hvergang jeg sætter mine forskellige USB keys i pc´en, både i USB 2 og USB 3 slots, så overfører den ca 60-70% af det valgte emne, også stopper den helt ( fryser ), jeg kan være heldig at den for det hele overført efter 10-15 forsøg, men ikke altid det sker... Jeg bruger 4-8-16gb keys, men det er det samme på dem alle...

nogen gode forslag / hjælp ?

Anders
Avatar billede Blueeyez Mester
14. juli 2015 - 10:05 #1
Hvad hvis du downloader noget fra nettet direkte ned på en usb stick?
Avatar billede jensenjs Juniormester
14. juli 2015 - 14:39 #2
Nu skulle det jo gerne virke, jeg har selv tidligere oplevet lignende, og der var det en opdaterings fejl i Windows, men det er en del år siden.

Jeg er siden gået over til Teracopy, der holder øje med hvad der er kopieret og hvad der IKKE er kopieret, og man kan vælge at vente med noget osv.

http://www.codesector.com/teracopy

Du kan jo her prøve at teste den og se om den gør arbejdet færdigt, bare for at se om det her vil virke.

Det er selvfølgelig ikke en direkte løsning på problemet som jeg ikke lige kan hjælpe dig med her og nu da jeg sidder med W10 preview, men giver dog en indikation om hvor omfattende det er.
Avatar billede Zogro Nybegynder
15. juli 2015 - 21:46 #3
#1 Det har jeg dog ikke lige prøvet endnu..

#2 Det virker åbenbart fint med teracopy, men lige så snart jeg så vælger standart måden igen med overførelse, så går den istå igen... kan det virkelig være nødvendigt med en formatering af hele drevet, før det "måske" bliver fixet ?
Avatar billede Blueeyez Mester
15. juli 2015 - 21:52 #4
Åben en kommandoprompt som admin og skriv: sfc /scannow
Avatar billede jensenjs Juniormester
16. juli 2015 - 10:02 #5
Det burde absolut ikke være nødvendigt med en geninstallation.
Som Blueeyez skriver, sfc/scannow (SystemFileChecker)
Hvorfor jeg ikke lige kom i tanke om det er mig en gåde :-)

Det denne kommando gør er at den checket systemfilerne op imod en original cd/dvd/eller andet originalt installationsmedie og retter op på eventuelle beskadigede eller uoriginale filer.
Avatar billede Zogro Nybegynder
16. juli 2015 - 17:52 #6
Nu har jeg prøvet at kørt sådan en sfc /scannow , men det har ikke rigtig hjulpet desværre :(
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juli 2015 - 18:31 #7
Har du genstartet efterfølgende?
Avatar billede Zogro Nybegynder
03. november 2015 - 19:44 #8
Ja det har jeg også og ingen ændring endnu :(