Avatar billede Zogro Nybegynder
16. juli 2015 - 14:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CPU spørgsmål...

Hvad er en god normal MAX temperatur at kører med ved max load på en I7 3820 3,6ghz, så den ikke bliver beskadet... ?
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juli 2015 - 18:05 #1
Ser ud til max 67 grader, men må indrømme jeg er lidt i tvivl..
Min i7 må blive op til 100 grader, men jo lavere du kan få den desto bedre :)

Regner med dette er din cpu: http://ark.intel.com/products/63698/Intel-Core-i7-3820-Processor-10M-Cache-up-to-3_80-GHz
Avatar billede Zogro Nybegynder
21. juli 2015 - 12:22 #2
yep den ser meget rigtig ud... :)
den ligger på 50grader lidt pt ved max load.... kører med en cosair H80, som køler skønt, men larmer en del, så jeg prøvede at skifte 120mm bløser på den, til nogen be quiet silent wings 2 fans, men de kan åbenbart ikke lave nok luftgennem strømning pga deres 1000rpms kun, så da jeg havde 2 af dem på lå den på 60-64grader, som jeg synes var alt for højt... så jeg har sat en gammel på, samt en ny be quiet fan, også ligger den på de 50grader nu... men har så ofret lidt på DB igen desværre...
Avatar billede Zogro Nybegynder
03. november 2015 - 19:43 #3
..