Avatar billede hist Praktikant
18. juli 2015 - 08:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vis pdf'filer på siden

Hvordan laver man så jeg kan vise pdf'filer i på min side?
Altså når folk trykker på et link på min side til en pdf fil så åbner den vispdf.php og på den side er der måske en frame hvor den viser pdf filen og de kan læse filen der uden at "downloade" filen og åben i Acrobat reed
Avatar billede zynzz Praktikant
18. juli 2015 - 17:54 #1
En hurtig søgning på google gav: http://yogeshchaugule.com/blog/2013/how-display-pdf-browser-php, det med en frame kan du lave i JS/JQuery...
Avatar billede hist Praktikant
19. juli 2015 - 18:33 #2
mange tak.
kan du komme med et svar så vi kan lukke jeg har nu nogen andre spørgsmål til det men åbner et nyt
Avatar billede zynzz Praktikant
19. juli 2015 - 20:00 #3
Et svar