Avatar billede robotten Praktikant
07. august 2015 - 13:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Downloade og slipstreame Windows 10 kumulative opdatering?

Hej

Kan jeg et eller andet sted downloade den nyeste Windows 10 kumulative opdatering på flere hundrede mb., og slipstreame den ind på den usb nøgle jeg har lavet via Windows media creation Tool?

Det er for at kunne spare ventetiden med at den selv går ud og henter denne store opdatering ned i forbindelse med installeringen af Windows 10
Avatar billede poko1 Ekspert
07. august 2015 - 19:06 #1
Hent denne PDF Den indeholder link til download! Og en vejledning
http://gratisupload.dk/f/8ssj4bgmb9/
Avatar billede robotten Praktikant
07. august 2015 - 20:59 #2
Ja, det er rigtigt. Men problemet er, at når installationen køres fra usb nøglen, går den ud på nettet og henter den seneste KB opdatering. Den er meget stor, og vil kun blive større med tiden efterhånden som der kommer flere opdateringer.

Det jeg prøver at finde ud af er, om man kan downloade denne KB opdateringesfil, og ligge den sammen med Win10 installationen på nøglen, så den netop ikke skal ud og hentes hver gang.
Avatar billede robotten Praktikant
11. august 2015 - 07:05 #3
Det kan lade sig gøre.
Man kan hente den nyeste KBxxxxxx opdatering via Microsofts downloadcenter, og så bruge den nyeste version at NTlite der understøtter Win10 til at slipstreame opdateringen ind i sin Win10 installtionsfiler.
Avatar billede robotten Praktikant
11. august 2015 - 07:06 #4
Skulle have været et svar :)