Avatar billede pian Nybegynder
13. august 2015 - 12:43 Der er 2 kommentarer

windows 10 opstart

hej jeg har installeret windows 10, når jeg logger ind kommer der ingen start skærm, jeg kan se der er der men ikke kan komme frem ( min pc står bare og blinker),så jeg ikke kan komme videre, ved ikke om jeg selv kan gøre noget, er ikke erfaren i at rep. pc. på forhånd tak Pia.
Avatar billede Skifter24 Praktikant
13. august 2015 - 14:33 #1
Hej. Har du mulighed for at logge ind med en lokal konto ?
Eller evt. Kan du få den til at starte op I fejlsikret tilstand ?
det gør du ved at trykke på "f8" .hele tiden under opstart. Så skulle du gerne få nogle valgmuligheder, bla. Fejlsikret tilstand.
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2015 - 17:33 #2
#1 man kan ikke starte windows 10 op i fejlsikret tilstand ved at trykke F8 underopstart ligesom man heller kunne det i windows 8.
https://www.google.dk/search?q=f8+in+windows+10&oq=f8+in+windows+10&aqs=chrome..69i57.5979j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8

@pian prøv at holde højre Shift nede på tastaturet mens du trykker på F8 under opstart. Måske kan du komme ind i fejlsikret tilstand.