Avatar billede moabou88 Mester
17. august 2015 - 10:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

opgradere til win 10 fra win 7, Hvordan?

hej.

jeg har nu windows 7 på min bærbar og ønsker at opgradere til win 10 gratis.

kan de lade sig gøre??

når jeg prøver via deres hjemmeside får jeg af vide jeg først skal opgradere til win 8 og derefter win 10, men win 8 skal jeg jo betale for.

kan jeg opgradere til win 10 gratis fra win 7??
Avatar billede scheegell Novice
17. august 2015 - 11:25 #1
Har du bestilt din version af Win 10 via Windows Update?
Ellers skal du først bestille opdateringen til Win 10 dér.
Når din opdateringsversion er klar, får du besked via mail/et hvidt vindueslogo på proceslinjen.
Du skal ikke investere i Win 8 blot sørge for, at win 7 har SP1
Avatar billede poko1 Ekspert
17. august 2015 - 11:46 #2
Hent denne PDF Fil det er en vejledning med link til Hentning!
http://gratisupload.dk/f/8ssj4bgmb9/
Avatar billede Skifter24 Praktikant
17. august 2015 - 13:54 #3
poko1. Hey! Det er da et fedt link du har der!! Tak :)
Hvordan med aktiveringen ??
Avatar billede moabou88 Mester
17. august 2015 - 14:22 #4
Jeg har de hvide windows ikon i højreside af procceslinjen.

Men jeg kan ikke hente den ned.

Når jeg klikker på den arbejdet den bare i  1 time uden der sker noget.

Når jeg så prøver via Windows hjemmeside  skriver den jeg ikke understøtter  betingelserne for at opdatere  til Windows 10
Avatar billede hjolsen Ekspert
17. august 2015 - 15:00 #5
#4 - Du skal ikke selv hente noget , der kommer en popup når windows 10 er klar til at blive installeret - Hvis du vil have det til at gå hurtigere , bruger du Poko1's guide ( opret en USB - så du har en ) -husk at vælge den rette version (home/pro)

Som et lille krølle , kan du også installere win 10 på en tom maskine - (undlad at indtaste produkt nøgler) - og du får en automatisk aktivering med den  gratis nøgle !
Avatar billede Skifter24 Praktikant
17. august 2015 - 15:01 #6
Når du trykker på det hvide windows ikon. Så der åbnes en boks.
Så burde der gerne være tre streger øverst til venstre. Trykker du på dem, åbnes der en menu. I den menu burde der være et sted hvor du kan se, hvad det er der gør at den ikke er klar ?
Avatar billede moabou88 Mester
17. august 2015 - 15:34 #7
Poko1,  hvordan kommer jeg frem til det link du henviser til.

jeg mener hvordan kan jeg forsøge at hente den ned via USB.

har prøvet igen via  det hvide flad i højre hjørne, men der sker intet, der kommer en hvid boks frem som bare arbejder i en evighed
Avatar billede poko1 Ekspert
17. august 2015 - 15:42 #8
Sådan får du besked når den er klar!

http://gratisupload.dk/f/8t2q7jw8l0/

#3 du kan starte alligevel men det kræver at du har en ægte licens. Ellers bliver du afvist!
Jeg har sendt en mand hjem den godtog ikke den kode han kom med :-(
Avatar billede poko1 Ekspert
17. august 2015 - 15:46 #9
#7 Du skal downloade PDF Filen så kan du åbne siden ved at trykke på et af linkene i toppen!
Avatar billede moabou88 Mester
17. august 2015 - 15:51 #10
jeg fandt den via windows.com

kan jeg stadig bruge den eller skal jeg hente den via PDF filen??

har nemlig downloaded pdf filen og kan godt se man kan klikke på linket når man først har downloaded det
Avatar billede poko1 Ekspert
17. august 2015 - 16:06 #11
Hvis du har det hvide Windows ikon i højre hjørne ville jeg vente et par dage! den Pc: jeg har lavet billedet fra er først klar i dag Kig om mappen $Windows.~BT Ser ud som på billedet
Avatar billede moabou88 Mester
18. august 2015 - 08:51 #12
Poko1

Lægger du et svar?

Har hentet det via din PDF  fil.
Det gik som smurt,  der var ingen problemer  og var lige til.

Tak
Avatar billede poko1 Ekspert
18. august 2015 - 10:09 #13
Ok.
Avatar billede moabou88 Mester
16. september 2015 - 12:42 #14
da der ikke er blevet lagt svar ud gør jeg det selv for at lukke tråden