Avatar billede JUFR Nybegynder
17. august 2015 - 14:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acrobat Pro CC

Hvordan laver man interaktive felter i ovennævnte.
Jeg har gjort det i en tidligere version af Acrobat, men her kan jeg ikke finde det værktøj, som jeg menér skal bruges.

jeg har oprettet en Indesign-fil med grafik og tekst, men man skal kunne oprette nogle tekstfelter i Acrobat Pro, hvor modtageren selv kan skrive i.

Har nogen en løsning?

På forhånd tak.

Hilsen JUFR
Avatar billede JUFR Nybegynder
17. august 2015 - 15:23 #1
Jeg har faktisk funder ud af det efter at have rodet med Acrobat Pro en halv dag.

Men måske kan andre få gavn af noget info.
Hilsen JUFR
Avatar billede JUFR Nybegynder
17. august 2015 - 15:24 #2
Adobe:
Hjælp til Acrobat:
Oprettelse og distribuering af PDf-formularer.
Avatar billede JUFR Nybegynder
17. november 2015 - 15:10 #3
Det er faktisk nemt I den nye CC.
Man åbner en pdf-fil og vælger "Forbered formular"
Der kan man vælge tekstfelter, knapper og andre nyttige værktøjer til at gøre filen interaktiv.

Man klikker derpå på VIS og gemmer filen, så det valgte bibeholdes.
Avatar billede JUFR Nybegynder
15. februar 2016 - 08:35 #4
Svar