Avatar billede pjatmail Mester
17. august 2015 - 16:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

efter W10 er mine foretrukne væk

Hvordan finder jeg mine foretrukne internet steder på den nye browser igen efter opgradering til W10.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. august 2015 - 16:42 #1
Prøv at kigge i mappen Windows Old i bruger mappen foretrukne Elller når Edge Browseren er åben så tryk på de tre små *** Prikker ude til højre Vælg Iexplorer  og se om de er der ved at trykke på Stjernen!
Avatar billede pjatmail Mester
17. august 2015 - 19:20 #2
De var lige nøjagtigt dér i iexplorer hvor du foreslog. Giv venligst et svar så jeg kan afslutte spørgsmålet.
Ved du om jeg kan "tage" de foretrukne med over i den nye Edge browser?
Avatar billede pjatmail Mester
17. august 2015 - 19:23 #3
Mit sidste spørgsmål behøver du ikke tænke på. Jeg har fundet knappen hvor der står "importer" :o)
Avatar billede poko1 Ekspert
18. august 2015 - 10:15 #4
Ok.