Avatar billede Beach Mester
29. august 2015 - 10:08 Der er 1 løsning

Fejl ved Update for Microsoft .NET Framework 3.5.1 on Windows 7 SP1

Kort fortalt (selv om det er svært her...!)

Kunne for måske 3 mdr siden ikke opdatere denne fra MS, og min SSD disk blev konstant fyldt op med filer fra MS i forsøget på at opdatere. Jeg skifter den gamle SSD (60Gb) ud med en ny på 120Gb og forsøger så igen. Efter en måneds tid er denne så også fyldt op med bæ filer fra MS selv om jeg dagligt går ind og sletter alle opdateringsfiler. Endnu engang handler jeg en ny SSD, denne gang går jeg all in og køber en på 500Gb i håb om at der nu er plads til at få maskinen opdateret med alt.

Efter 2 dage med opdatering på opdatering, kan jeg se at det er nedenstående som volder problemer med systemet. Iflg "Review update history" har jeg forsøgt at opdatere denne 31 gange hvor der kommer fejl.

Og ja, min nye 500Gb disk er nu (uden at slette opdateringsfilerne) ved at være fyldt med crap:-(((

Hvad fan.... er der galt?

Jeg har fulgt alle MS råd med at hente filen manuelt og installere, køre installationen under en clean boot osv osv osv. Altid samme svar fra OS --->FEJL<---

Derfor mit nødråb her på E, en eller anden må ligge inde med de vise ord der kan få dyret her op på en status "alt OK"

Går normalt ikke SÅ meget op i opdateringer, men baggrunden for at det for mig er mega aktuelt lige nu er, at jeg ikke kan få lov til at hente og opdatere til Win10 før maskinen er 100% klar med alle nuværende opdateringer på Win7;-)

I skal sikkert have mere info end det jeg har skrevet, før problemet kan løses. Spørg ind til det og jeg servere det til jeg på et guldfad...

//Beach

Her hvad OS skriver omkring ALLE opdateringerne:

Security Update for Microsoft .NET Framework 3.5.1 on Windows 7 SP1 and Windows Server 2008 R2 SP1 for x64 (KB3072305)
Installation date: &#8206;29-&#8206;08-&#8206;2015 09:26
Installation status: Failed
Error details: Code 80070011
Update type: Important
A security issue has been identified in a Microsoft software product that could affect your system. You can help protect your system by installing this update from Microsoft. For a complete listing of the issues that are included in this update, see the associated Microsoft Knowledge Base article. After you install this update, you may have to restart your system.
More information:
http://support.microsoft.com/kb/3072305
Help and Support:
http://support.microsoft.com[/i]
Avatar billede Beach Mester
29. september 2015 - 19:07 #1
lukker