Avatar billede peternoltus Novice
06. september 2015 - 19:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logitech tråløs mus i Win 10

opgraderet til win 10,men kan ikke få min logitech trådløse mus til at virke,har prøvet med nyeste setpoint software,nogen forslag ?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2015 - 20:04 #1
Prøv Slimdrivers (den til venstre som der er gratis)
http://www.driverupdate.net/
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2015 - 20:09 #2
jeg har så en touchpad - og win10 er en ren installation. Men hentede bare driver hos logitech, og så virkede den.
Så evt: afinstaller mus (alt fra logitech), genstart, og gå til logitech og hent ny driver.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2015 - 20:58 #3
Mine Logitech Wireless mus M510 virkede slet ikke før jeg med en ledning mus gik ind i Setpoint og aktiverede dem gennem Unifyring.
Det er virkelig et minus ved dem. Microsoft wireless mus virker uden at man skal starte op med en hjælpemus.
Forøvrigt er den ene gået i stykker i dag. Det er anden gang inden for et par år.
Avatar billede peternoltus Novice
07. september 2015 - 06:58 #4
når jsg kører unifyinng bliver den ikke fundet
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2015 - 12:07 #5
Går du ind med en mus som kan åbne Unifying, som jeg skrev i #3 ?
Hvis du gør det, har du måske det samme problem, som jeg har med den ene af mine.
Jeg har lige købt denne mus i Computer salg for 417 Kr. med fragt.
LOGITECH TRÅDLØS MUS ANYWHERE MX MUS
Speciel pris 5 stk. tilbage.http://www.computersalg.dk/produkt/1005059?varenummer=1005059&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner
I Fona tager de 700 Kr.
Avatar billede peternoltus Novice
21. september 2015 - 09:50 #6
Har slettet win10 så problemet er løst.