Avatar billede Tordenfusk Seniormester
08. september 2015 - 15:52 Der er 1 løsning

Køb af bærbar med dansk tastatur

Hejsa.
Jeg er på udkik efter en ny maskine. Maskiner der har haft min interesse er Dell's xps 13, og lenovo's yoga serie. Små, godt batteri & stilrene. Problemet er bare at de ikke kommer med dansk tastatur.

Mit problem er at jeg helst gerne vil undgå at skulle investere i en macbook for at få et dansk tastatur.
Hvilke producenter kender i til, udover Apple der stadig levere dansk tastatur?
Eller andre tips til hvordan man kunne løse problemet.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
15. december 2015 - 17:23 #1
#