Avatar billede dytti Novice
10. september 2015 - 10:14 Der er 1 løsning

Enable USB debugging på ødelagt mobil

Jeg har tabt min mobiltlf, og skærmen er krakeleret i 1000 stykker.
Jeg har købt en ny telefon. Men nu er problemet, at alle mine kontakter ligger i den ødelagte telefon - og ikke på sim-kortet.
Så nu er spørgsmålet - Hvordan dælen får jeg fat i mine kontakter, så jeg kan få dem over på simkortet/ny telefon.

Den ødelagte telefon er en LG-G2 model D802 med android (kender ikke versionen)

Jeg har prøvet med et utal af recovery/sync programmer. Men løber hele tiden ind i de samme problemer.
"Enable USB debugging" eller "Din telefon skal være rootet"

Det kan jeg ikke, da min skærm er ødelagt!
Jeg kan godt starte telefonen, men skærmen reagerer ikke på berøring, og når den reagerer, så gør den noget andet en det den skal

Så spørgsmålet er - Hvordan enabler jeg USB debugging eller rooter telefonen?

Mit bedste skud ind til videre, har været at bruge "Cerberus for Android" via det kan jeg sende shell commandoer til mobilen.
Jeg kender åbenbart bare ikke de korrekte kommandoer, for det er ikke lykkedes mig at udføre det.

Alle gode ideer modtages med kyshånd :-)
Avatar billede dytti Novice
15. september 2015 - 11:15 #1
Jeg lukker her.
Jeg har ikke kunne finde nogen brugbar løsning, så nu er jeg gået en anden vej.

Jeg har købt en ny skærm på Ebay, og skifter skidtet.
Så håber jeg at jeg ikke fumler for meget, og får løst problemet på den måde :-)