Avatar billede ivanouw Novice
11. september 2015 - 15:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

indbakke.dbx indlæses ikke

Min omfattende indbakke kan ikke læses mere.

Jeg havde et problem med at læse en mail i indbakken. Det fik OE til at fryse. Da jeg havde stoppet programmet og startede det igen, indlæste det ikke indbakkeindholdet, men viste en tom indbakkeside. De andre mapper kan godt læses. Når jeg starter OE kan den heller ikke hente mails ind i den nu tomme indbakke, men viser en fejl.

indbakke.dbx filen findes stadig i sin oprindelige størrelse på sin placering (c:\Documents and Settings\Bruger\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{1D8034CC-1EC9-482A-A0F6-88091E858F72}\Microsoft\Outlook Express\)

Jeg har forsøgt at oprette en ny mappe i OE, kaldet indbakkex, og derefter kopiere indbakke.dbx over i indbakkex.dbx, men når jeg forsøger at læse den i OE, kommer der også en blank side.

Jeg bruger Win XP og OE6

Er det mon selve indbakke.dbx der er noget galt med, eller er det folder.dbx?

Og hvad skal jeg gøre?
Avatar billede kurt54 Ekspert
11. september 2015 - 15:12 #1
er filstørrelsen tæt på 2 giga kan det være problemet
Avatar billede claes57 Ekspert
11. september 2015 - 16:13 #2
Lav en kopi af alle dbx-filer så du kan vende tilbage ifald det går galt
Google freeware dbx repair
Se fx https://www.repairtoolbox.com/outlookexpressrepair.html
Avatar billede ivanouw Novice
15. september 2015 - 23:29 #3
Tak til kurt54 for kommentaren. Jeg vil huske det med størrelsen.
Tak til claes57 for henvisningen, det løste problemet. Skriv lige et svar, så jeg kan give points.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. september 2015 - 08:22 #4
Ligemeget med point til mig.
Avatar billede ivanouw Novice
16. september 2015 - 10:35 #5
Tak for  hjælpen