Avatar billede Filholm Seniormester
12. september 2015 - 16:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværks harddrive

Jeg overvejer at anskaffe mig et netværks drive.

Jeg har kig på:
https://www.komplett.dk/product/813933/hardware/netvrkslagring-nas/wd-my-cloud-ex2-6tb-2-bay#

Der er installeret 2x 3tb drives.

Jeg er i tvivl om hvordan det forholder sig med Windows og HD'er større end 3tb når de er i et netværksdrive som dette.

Det vil jo være irriterende at invistere i sådan et, for så at konstatere at Windows ikke kan genkende størrelsen på HD'en.

Vi har windows 7 64 bit - hvis det er nogen hjælp.

På forhånd tak.
Avatar billede Blueeyez Mester
12. september 2015 - 17:35 #1
Det kan fint ses på nettet af windows, mac og linux.. Spørgsmålet er hvad du vil have ud af den...

Personligt bruger jeg Asustor nas servere..
Avatar billede Filholm Seniormester
23. september 2015 - 00:02 #2
Fint takker.