Avatar billede Kathasch Nybegynder
13. september 2015 - 10:14 Der er 3 kommentarer

Backup i død harddisk

Min harddisk døde fornyelig efter at have tabt den. Jeg har ingen backup på min computer og ved ikke hvad jeg skal gøre for at få alle mine filer tilbage. Jeg kan sagtens få harddisken skiftet, men jeg har mange vittige dokumenter som skal bruges til skolen, så jeg ville være rigtig glad hvis der var en der kun e hjælpe mig med mit problem. :-)  Jeg har prøvet at tjekke for svar og spørgsmål som er lignende, men forstår det ikke rigtig, så hvis nogen kunne komme med en simpel løsning, ville værdsætte det :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
13. september 2015 - 11:13 #1
Smid venligst er svar og accepter for at lukke denne tråd.
Avatar billede elsborg1 Juniormester
13. september 2015 - 11:36 #2
Prøv at downloade EaseUS Partition Master 10.5. Den kan undersøge din harddisk for fejl. Måske skal der tilkøbes en licens, hvis den skal gøre det for dig.
Avatar billede elsborg1 Juniormester
28. december 2018 - 17:35 #3
tak for svar