Avatar billede folk2003 Nybegynder
15. september 2015 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Manglende netadgang

Min computer med styresystem WIN10 er pludselig holdt op med at kunne komme på nettet. Der er trådløs forbindelse til router. Computeren viser, at der ER netadgang, men når jeg åbner en hvilken som helst browser eller mit mailprogram, kan jeg ikke komme på nettet. Jeg synes, jeg har bakset med alt (nulstilling, deaktivering af netværkskort, søgning efter opdaterede drivere osv.), men intet har hjulpet. Der er forbindelse mellem routeren og computeren, da der foregår trafik.
Nogen, der lige kan hjælpe til her?
Avatar billede buddy45 Juniormester
15. september 2015 - 17:03 #1
Kan andre enheder der er tilsluttet routeren komme på nettet?
Ellers tag strømmen fra din router og sæt den til igen.

Prøv i en kommando prompt (højreklik og kør som adminstrator) at skrive: ipconfig /flushdns - og tryk Enter.
Avatar billede folk2003 Nybegynder
15. september 2015 - 19:36 #2
Tak for din respons. Jeg tror ikke, at det har noget med min router at gøre, da den virker perfekt på en anden computer, der er tilsluttet.
Jeg vil lige prøve din prompt og vender tilbage.
Avatar billede folk2003 Nybegynder
16. september 2015 - 08:05 #3
Kommandoen blev gennemført med succes. Men det hjalp desværre ikke. Har du andre "i ærmet?"
Avatar billede buddy45 Juniormester
18. september 2015 - 18:38 #4
Prøv at disable firewallen.
Kan se at du før har haft problem med Norton - Kunne det være den igen?
Avatar billede folk2003 Nybegynder
18. september 2015 - 19:25 #5
Desværre. Hjælper ikke. Bruger ikke Noton mere
Avatar billede folk2003 Nybegynder
15. oktober 2015 - 12:49 #6
Spørgsmål udgår