Avatar billede Nathja Nybegynder
16. september 2015 - 22:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dragon age 2 holdt op med at fungere.

Hejsa

Jeg er helt ny herinde, så jeg ved ikke om jeg poster mit spørgsmål det rigtige sted..

For lang tid siden installerede jeg Dragon age 2 igennem Origin, pga. manglede tid fik jeg det aldrig åbnet. Nu har jeg tiden og lysten og starter spillet op, MEN jeg når kun til opstart logoet før den skriver at programmet er holdt op med at fungere og at det er et program der er skyld i det.
Jeg har i mellem tiden fået WIN 10 - kan det have noget at gøre med det?

Jeg har også dragon age origins, hvor dette fint fungere på samme system..

Jeg har prøvet at afinstallere det og installere det igen uden held. Jeg har prøvet at køre det som admistrator - uden held.

What to do? Håber virkelig i kan hjælpe :)Tak...
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 05:28 #1
uden klar besked hvad den er sur over, kommer vi ikke langt.
spillet er dx9 og burde virke på xp/7/10

prøv evt. at slukke helt ned for dit antivirus, hvad end det er.
og evt. noget med firewall, det kan være spillet skal bruge net.

?
Avatar billede eurositi Ekspert
18. september 2015 - 15:15 #2
Prøv at logge ind i Origin-programmet.
Gå til oversigten over dine spil.
Det skulle gerne se nogenlunde således ud:
http://futurecity.org/sites/default/files/u1769/1.png

Højreklik på Dragon Age 2 og vælg muligheden "Repair":
http://answers.ea.com/ea/attachments/ea/The-Sims-4/15306/1/rg.png

Dette skulle gerne starte en proces, som checker for fejl. Hvis det stadig ikke virker, har du mulighed for at starte en live chat med én af deres supportere. Jeg tror også, at dette gøres via Origin-programmet.
Avatar billede Nathja Nybegynder
22. september 2015 - 15:03 #3
Jeg kontaktede EA og måtte sende mig videre til en IT mand fordi min computer havde lavet en masse fejl. Det er endnu ikke løst og det kan det nok hellere ikke.
Tak for svar i to. :)
Avatar billede eurositi Ekspert
22. september 2015 - 16:10 #4
De vil nok foreslå, at du geninstallerer spillet.
Håber, at problemerne bliver løst.

Hvis der også er problemer med selve computeren, og hvis du overvejer at købe en helt ny computer, så husk, at det nyeste Dragon Age (nr. 3 også kaldet Inquisition) ikke findes til Mac, og det kommer nok heller ikke i fremtiden. De to første Dragon Age spil findes både til Mac og Windows.

Held og lykke. Dragon Age serien er jo prima underholdning. :)