Avatar billede Besir Novice
18. september 2015 - 13:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Købt noget ram som passer min computer men virker stadig ikke?

Hey derude, jeg har købt noget ram fra forhandleren. Men når jeg sætter dem i, siger den at jeg for nylig har skiftet/indsat nyt hardware i der gør at windows ikke kan forsætte eller sådan noget.

Så kan jeg vælge at køre windows normalt eller at jeg kan reparere den.

Om jeg vælger den ene eller den anden så sker der ikke noget og den bliver ved med at genstarte og komme til den sorte skærm? Hvad kan skyldes fejlen. ? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2015 - 18:03 #1
Har du prøvet at pille det lille batteri til bios ud i ca 10 minutter, og lade Windows gendetektere hardwaren der sidder i computeren?
Hvis bundkortet stadig tror det er den gamle ram der sidder i så bliver der et problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2015 - 18:04 #2
Husk at strøm skal pilles fra før du piller i computeren, og tryk gerne ned på startknap når den er afmonteret så bundkort aflades.
Avatar billede Besir Novice
18. september 2015 - 18:43 #3
Det må jeg lige prøve :)
Avatar billede Besir Novice
01. marts 2016 - 15:41 #4
Lukker tråden
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2016 - 16:07 #5
Løsning?