Avatar billede tinem Novice
19. september 2015 - 17:02 Der er 1 løsning

Windows Live Mail 2012 - hvordan virker Kladder?

Har Windows 10 og denne dumme mailprogram som virkelig driller, men det er forhåbentlig bare en overgang indtil jeg bliver fortrolig med dette.

Når jeg i Outlook Express 6 skrev en mail og gemte den i Kladder og senere åbnede den og lavede rettelser blev de rettet i denne mail, men på Live Mail oprettes der en ny mail for hver gang og har også problemer med at sende denne. Ville jo gerne kunne bruge denne, da jeg ikke vil miste hvad jeg har indtastet, hvis jeg får brug for et midlertidigt stop på PC.

Og så er der noget som siger ONLINE og OFFLINE, hvordan skal det forstås? Man kan vel ikke tilgå sine mails og mapper når man ude i byen, de findes vel på ens PC, i hvert fald gamle mails og mapper?

Håber nogen kan hjælpe med dette irriterende mailprogram. :-(
Avatar billede tinem Novice
21. september 2015 - 13:11 #1
Af en eller anden grund virker Kladder nu som det skal.

Så mangler jeg bare en forklaring til hvad ONLINE og OFFLINE skal forstås, nogen? Eller skal jeg oprette et NYT spørgsmål?