Avatar billede torben7913 Juniormester
19. september 2015 - 17:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er der en genvej til alle programmer i Windows 10 ?

Når jeg klikker på startknappen i win 10, får jeg vist de mest brugte programmer, og jeg ved også at jeg kan få kaldt et program frem ved blot at skrive navnet, men det sker også, at jeg ved,at jeg har et program, som jeg bare ikke kan huske navnet på, jeg kan så gå ind i kontrolpanel og få en liste over programmer som jeg kan slette, men er der en anden mulighed, så jeg får en liste som indeholder alle programmer, hvor jeg så kan åbne det program jeg søgte, ved at klikke på navnet?
I Windows 7 som jeg tidligere havde, blev alle programmer vist når jeg klikkede på startknappen, det er den funktion jeg savner.
Avatar billede buddy45 Juniormester
19. september 2015 - 17:36 #1
I Windows 10 står den nederst når du klikker på start knappen. All Apps (/alle programmer).
Avatar billede buddy45 Juniormester
19. september 2015 - 17:51 #2
I en dansk windows 10 hedder den også 'Alle apps'.
Avatar billede poko1 Ekspert
19. september 2015 - 20:23 #3
Hent denne PDF Fil den er lavet ti Windows 8 men virker også til Win 10 Så kan du køre næsten som Win 7
http://web.gratisupload.dk/f/8lt1qu80cr
Avatar billede torben7913 Juniormester
19. september 2015 - 21:54 #4
Tak buddy45
Her troede jeg, at alle apps var noget, jeg slet ikke havde brug for, men det er rigtigt, der ligger alle programmer også.
Hvis du lægger et svar, lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede buddy45 Juniormester
19. september 2015 - 22:00 #5
Velbekomme.
Læg bare et svar selv og behold dine points.

/Buddy
Avatar billede torben7913 Juniormester
19. september 2015 - 23:15 #6
Svar: Luk spørgsmålet.