Avatar billede Hjemmemekkeren Nybegynder
23. september 2015 - 22:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sqlexprwt_x86_enu.exe

Hejsa,

På min pc ser jeg, at jeg har et ikon med teksten "sqlexprwt_x86_enu.exe" på skrivebordet. Er der nogen af jer, der har en anelse om, hvad denne exe-fil gør godt for? Kan jeg slette exe-filen og/eller ikonet?

Pft. og mvh.
Hjemmemekkeren
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2015 - 22:54 #1
Det er en installationsfil til sql server:
https://www.google.dk/#q=sqlexprwt_x86_enu.exe
Avatar billede Hjemmemekkeren Nybegynder
23. september 2015 - 23:22 #2
#1: Tak for svar! Jeg gætter på, at denne fil er blevet installeret, da jeg installerede et andet program, som højst sandsynligt kører på sql server, så jeg sletter ikonet, men lader filen være!

Sender du mig et "Svar", så jeg kan give dig point og lukke tråden!?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2015 - 16:38 #3
Ja det kommer her :-)
Tak for point :-)