Avatar billede kta38 Juniormester
25. september 2015 - 18:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Airtame

Hej. Jeg har fået en airtame i forbindelse med mit arbejde og er ved at prøve at sætte den op.
Men Virker airtame på win 10?
Jeg har fulgt indstrukserne på manualen til tv
når jeg forbinder airtame på min bærbar så forsvinder forbindelsen mellem min bærbar og wifi og der sker ikke mere.
Skal jeg ikke have forbindelse til begge steder samtidig?
Avatar billede kta38 Juniormester
26. september 2015 - 08:29 #1
Jeg er kommet frem til der pga airtame ikke er klar til Win 10.
Den fungere fint når jeg bruger min tablet
Avatar billede supportsiden Professor
29. september 2015 - 13:28 #2
Du skal (normalt) kunne se to netværk på HDMI skærmen (når setup er gennemført)
Det ene er Airtame's eget (5GHz)
Det andet er dit eget trådløse net

Sørg for at køre firmware/software opdateringer, det er et umodent proukt efter min mening.
Kan tvivle på om det kommer til at virke ordentligt.
Avatar billede kta38 Juniormester
06. oktober 2015 - 18:46 #3
Ligger du et svar til pointene?
Jeg har overgivet opgaven til andre som forhåbentlig har mere forstand på at opsætte en airtame.
Avatar billede supportsiden Professor
15. oktober 2015 - 02:15 #4
Du skal (normalt) kunne se to netværk på HDMI skærmen (når setup er gennemført)
Det ene er Airtame's eget (5GHz)
Det andet er dit eget trådløse net

Sørg for at køre firmware/software opdateringer, det er et umodent proukt efter min mening.
Kan tvivle på om det kommer til at virke ordentligt.