Avatar billede Saied Novice
04. oktober 2015 - 14:56 Der er 8 kommentarer

Stationær pc viser baggrund, men ikke ikoner

Hej
Jeg har en stationær pc som jeg har tilsluttet en ny (Xerox)skærm. Skærmen viser baggrundsbilledet, men ikke ikoner. Hvad kan jeg gøre?

Vh Saied
Avatar billede 220661 Ekspert
04. oktober 2015 - 15:04 #1
Hej og velkommen til.

Er grafik kort sat til at køre den opløsning som den nye skærm har?
Avatar billede Saied Novice
04. oktober 2015 - 15:21 #2
Tak, den reagere ikke på taster eller musen.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. oktober 2015 - 15:35 #3
Prøv at sætte den gamle skærm på igen og se om du får lov til at arbejde med computeren. Hvis det virker, så indstil grafik så den passer til den nye skærm, og luk herefter pc og monter den nye skærm.

Virker det så?

Husk du skal have slukket computeren ved skærm skift begge veje.
Avatar billede eurositi Ekspert
04. oktober 2015 - 19:16 #4
Hvad sker der, hvis du trykker på Windows-knappen og P samtidigt? Kan du vælge indstillingen "Dublet"?
Jeg har en lille mistanke om, at Windows-skrivebordet er blevet forlænget, fordi du har sat den til som en ekstra skærm... kan du flytte musemarkøren ind på Xerox-skærmen ved at føre den mød højre?
Avatar billede Saied Novice
19. oktober 2015 - 15:53 #5
Hej Ekspert

Tak for jeres mail. Jeg har fundet fejlen.

mvh. Saied
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2015 - 17:04 #6
Saied:
Vil du ikke lige skrive hvad løsningen var, så andre der ser tråden kan bruge løsningsforslaget ?
Avatar billede Saied Novice
01. april 2016 - 12:00 #7
Tak til Computerworld og alle dem som besvaret mit spørgsmål ang. min skærm som viste baggrund billede men ikke ikonerne. Problemet er løst for længe siden men jeg var ud at rejse og havde ikke adgang til nettet.
Sagen var som nævnt før her var at jeg kunne ikke se ikonerne på min skærm , og det skyldtes løse komtakt fra pc-en til skærmen.

Med venlig hilsen
Saied
Avatar billede 220661 Ekspert
01. april 2016 - 12:59 #8
Tak for det. Du lægger bare det næste indlæg som svar og lukker tråden.