Avatar billede nek Praktikant
05. oktober 2015 - 22:40 Der er 2 kommentarer

Hvilke teleselskaber udbyder konferencefunktion

jeg er tunghør, vil gerne skifte fra Android til Iphone 6 s. Problem: Der er tilsyneladende kun én app, der kan lave hæderlige optagelser af samtalerne fra en Iphone -  TapeACall. Men det kræver, at mobiludbyderen tilbyder en konferencefunktion. Og jeg har efterhånden spurgt en del - som siger, at det udbyder de ikke. Kender i et selskab, der gør? Eller må jeg blive på min LG2 med appen record my call. Den fungerer fint, det er pga kameraet, at jeg gerne vil skifte til Iphone.
Bedste hilsener Niels
06. oktober 2015 - 09:04 #1
Bliv ved det, du kender - og som fungerer uden yderligere abonnementer.

Opgrader evt. din LG til den nyere G4. Den har et fremragende kamera, som har vundet mange tests.
Avatar billede nek Praktikant
07. oktober 2015 - 01:14 #2
Tak for den gode vilje. Men jeg vil nu gerne have Iphone kameraet, især da nu, hvor både for- og bagkameraet er forbedret. Så jeg efterlyser stadig selskaber, der har konferencefunktionen