Avatar billede henninga Novice
16. oktober 2015 - 07:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win-10 Stifinder bruger engelske mappe navne

Hej
Jeg har Windows 10 Pro.
Jeg har min standard dokumentmappe som jeg har flyttet til D: drevet og den hedder fint nok Dokumenter.

Så har jeg placeret Dokumenter under "Hurtig adgang" i venstre side-menu.
Nu skifter den navn til Libraries og ligeledes skifter den længere nede i menuen til Documents.
Sprogindstillinger er der ikke ændret noget ved og alt andet er på Dansk.

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan ændre det, så det bliver dansk igen ??

m.v.h. Henning
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2015 - 08:55 #1
jeg har danske navne - men jeg oprettede mappen 'Dokumenter' på d: og derefter flyttede jeg min dokumenter-mappe til d:\dokumenter.
Ellers kan der være fejl i din sprogfil - prøv at skifte sprog til engelsk, genstarte, og skifte til dansk.
Avatar billede henninga Novice
16. oktober 2015 - 13:35 #2
Hej Claes
Jeg har prøvet at skifte frem og tilbage flere gange uden held. Både med og uden genstart imellem.

Men jeg har slettet mapperne og nu kommer der ikke engelske navne når jeg igen opretter i Hurtig Adgang.
Så måske der er kommet en opdatering.

Problemet er vist væk nu  :-)
m.v.h. Henning
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2015 - 14:26 #3
læg lige et svar selv, så du kan lukke spørgsmålet.
Avatar billede henninga Novice
16. oktober 2015 - 14:52 #4
Til lukning  ;-)