Avatar billede zombien Juniormester
27. oktober 2015 - 14:51 Der er 2 kommentarer

VOIP og Disk Synology og Asterix

Hej Eksperter...

Jeg er kommet lidt på noget af en opgave....

Jeg vil gerne have opsat et semi telefonsystem op derhjemme...
så hvis man ringer på evt. nummer 00000000 er det min Disk Synology via Asterix der tager imod opkaldet...

er det uden for et tidsrum, skal den fortælle at man skal prøve igen inden for telefontiden...

ellers skal den viderestille opkaldet videre til min mobiltelefon.

er det muligt at man kan sætte det sådan op at de kan trykke 1 for support 2 for teknisk support? så den kan pege på 2 forskellige numre?
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2015 - 00:43 #1
http://www.computerdk.com/Fejlfinding/pc-support/186062.html#.VjKulvkve70

hvad med VPN

mobiltelefon Åbn Telefon- og modemindstillinger ved at klikke på knappen StartBillede af knappen Start, klikke på Kontrolpanel, klikke på Hardware og lyd og derefter klikke på Telefon- og modemindstillinger.

Hvis du ikke har åbnet Telefon- og modemindstillinger før, vises en dialogboks, hvor du bliver bedt om at skrive dit områdenummer og dine adgangskoder.
Avatar billede zombien Juniormester
18. november 2015 - 09:57 #2
Nu køre en Disk Synology ikke ligefrem windows, så den har ikke telefon- og modemindstillinger :)

og det er jo ikke fordi min computer skal benytte min telefon som internetforbindelse, hvis det var tilfældet var det meget lettere at sætte telefonen op til et wifi hotspot...