Avatar billede barefordi Nybegynder
30. oktober 2015 - 12:59 Der er 4 kommentarer

Script sprog

Jeg er igang med at tænke på at lave en script sprog. Grunden er at jeg synes der mangler en script sprog som er nem at implentere i sit eksisterende program og derfor ville jeg lave mit eget. Her er de tanker jeg har tænkt på

Der skal være mulgihed for at oprrette functioner og class som i php.
Variabler skal ikke være type bestemete
Skal være nemt at oprette variabler functioner eller class fra programet som skal bruges i scriptet.
Det skal være nemt at hente variabler, kalde functioner og class.

Men har i nolge timg diverse script sprog mangler?
Avatar billede jakobdo Ekspert
30. oktober 2015 - 13:24 #1
python...
Avatar billede barefordi Nybegynder
30. oktober 2015 - 13:24 #2
?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. oktober 2015 - 20:03 #3
hvis du udvikler som du staver, så har det lange udsigter...
Avatar billede barefordi Nybegynder
31. oktober 2015 - 10:51 #4
Hvis din besked viser din intelligent så har jeg ondt af dig.