Avatar billede nek Praktikant
31. oktober 2015 - 21:36 Der er 1 kommentar

Siger ratings og testimonials noget om teleselskaber

Gode venner. Vil skifte til Iphone 6 s plus og tegner nok Telia abonnement, fordi jeg skal bruge deres funktion med konferenceopkald. Har derfor læst testimonials - der er flest negative - men siger det i virkeligheden noget? Kan man ikke finde godt og skidt om alle  selskaber? Kan man gå ud fra, at dem, der ikke skriver noget, er tilfredse? Mine krav er såmænd beskedne, ud over dette med konferencen, så skal dækningskortet stemme nogenlunde
Avatar billede chalde Seniormester
31. oktober 2015 - 22:32 #1
Kan man ikke finde godt og skidt om alle  selskaber?
Jo, og folk har en tendens til oftere at flyve til tasterne og skrive når det er negativt end når det er positivt.
Tag det teleselskab der har den bedste pris, ydelser og dækning for dig.