Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
01. november 2015 - 18:22 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Taletidskort og mobiltelefon (nummer)

Hvis man har taletidskort til sin mobil telefon ...

Ser modtageren af et opkald så nummeret ?

eller står der "ukendt nummer" ?

Eller, evt. noget helt 3. ?
Avatar billede Slater Ekspert
01. november 2015 - 19:23 #1
Med mindre du har skjult nummer, fungerer det helt ligesom med abonnement. Folk ser dit nummer.
Avatar billede jepzen Nybegynder
01. november 2015 - 19:32 #2
Hvis du gerne vil skjule dit nummer gør du det i telefonens indstillinger.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
01. november 2015 - 19:42 #3
Nej. Jeg vil IKKE skjule mit nummer (som er taletidskort).

Folk må gerne se det !!!! (Meget gerne).

Hvordan slår man det fra eller til i indstillingerne ?

Ja - Jeg vil gerne slå det TIL. (hvis det er slået fra). Har dog ikke selv gjort det.
Avatar billede Slater Ekspert
01. november 2015 - 20:23 #4
Kommer an på hvilken telefon og styresystem du har.

Men hvis du ikke har gjort noget for at slå skjul nummer til, så er det det ikke. Så kan folk godt se dit nummer.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. november 2015 - 08:23 #5
Tak viperine og jepzen ...

Kom med et svar, så I kan få points ...
Avatar billede jepzen Nybegynder
02. november 2015 - 13:09 #6
Hvis du eksempelvis har en iphone(hvilket jeg ikke har), så googler du bare "vis nummer iphone", og der kommer sider og videoer der viser dig hvordan. Jeg har selv en Samsung smartphone, og der trykker jeg bare på det grønne telefonikon, og derefter på opkaldsindstillinger og til sidst yderligere indstillinger, for at ændre min aktuelle visningstilstand af telefonnummer. Pøj pøj med det :)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. november 2015 - 19:56 #7
Hvad med viperine ?
Avatar billede Slater Ekspert
02. november 2015 - 21:23 #8
Her, tak.